Sorry, że długo nie psize ale pi pisac nie będę. były ferie , z ferii wróciłam a teraz w szkole test goni test i musze wkuwać za kilka dni przerwa wielkanocna, prawie tydzień więc coś napiszę. i Jeszcze 3 rzeczy:
1. Rezygnuje z pisania darmówke.-znacie je z innych blogów
2.Jeśli to przeczytałaś/eś jesteś hardcorem.
3. Jeśli nikt nie będzie komentował nic nie będę pisac na blogu :( bo to bez sensu :(
sobota, 27 marca 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Warto wejść
Szukaj!
A macie kilka gierek xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu wpiszesz swój komentarz!