Cześć wam! Jak już wspominałam w piątek byłam na imprezie. Miał to być bal karnawałowy w klubie, a była dyskoteka. tylko przy rockowej muzie xD fajnie, ucieszyłąm się bo mało mam dysek w roku szkolnym :) Przebrałam się jedyna-Za czarownicę HaHa xD A raczej za MrooooOczną wróżkę Hehe.
Ale się wyszalałam xD Były tańce xD I wygrałam konkurs na najlepsze przebranie :) I dałam tym samym po nosie mojej pani od muzy która była tam Dj-em . I nawet ona nie zepsułą mi zabawy wśród przyjaciół. Kasandra tańczyła z Arturem. Ja Iza i Karina uśmiałyśmy się. Będzie LoVe xD
Ale już 19.03, sobota. Oglądam film sensacyjny xD To lecę , jeśli jutro coś napiszę to do jutra :) Pa!



